Potrebujete poradiť? Napíšte nám na podpora@epercento.sk , alebo zavolajte na 0911 709 039 (prac.dni 09:00-15:00)

Najčastejšie kladené otázky

Epercento je praktická pomôcka v oblasti inventarizácie, účtovníctva, miezd a personalistiky. Obsahuje prehľadné formuláre, ktoré slúžia ako podklady k inventarizácii, mzdám, pôžičkám, časovému rozlíšeniu a i. Formuláre spĺňajú požiadavky kladené na výstupy z účtovníctva, prílohy k mzdám, podklady k daňovému priznaniu a účtovnej závierke. Výhodou je jednotnosť a prehľadnosť formulárov, ktoré sú Vám k dispozícii na jednom mieste a prístup k nim máte odkiaľkoľvek, kde sa nachádzate.  

Epercento šetrí Váš drahocenný čas. Nepotrebujete žiadnu kalkulačku, nemusíte vytvárať žiadne tabuľky, vymýšľať vzorce, upravovať celkový estetický vzhľad tabuliek a sledovať, či je všetko v súlade so zákonom. Formuláre sú prednastavené a pripravené priamo na Vašu prácu. Formuláre máte k dispozícii kedykoľvek a na jednom mieste. 

Epercento je ideálne pre účtovné firmy, účtovníkov a mzdových pracovníkov, ktorí sa starajú o účtovníctvo a mzdy viacerých klientov, ale aj pre samotné firmy a podnikateľov. Cieľom epercenta je pokryť potreby na úrovni účtovníctva a miezd všetkých, ktorým povinnosť vedenia účtovníctva a spracovania miezd vzniká.

Tím epercenta, ktorého súčasťou sú aj odborníci v oblasti auditu, tvoria jednotlivé zostavy a formuláre v súlade s platnou legislatívou a požiadavkami, ktoré sú kladené na výstupy z účtovníctva, miezd, či personalistiky. Formuláre sú navrhované tak, aby spĺňali požiadavky každej kontroly. Formuláre boli odskúšané na vlastnej koži pri auditoch a daňových kontrolách. 

Áno. Obdobie nie je prednastavené. Všetky formuláre zostavujete k dátumu a za obdobie, ktoré si sami zvolíte a určíte. 

Počet účtovných jednotiek/klientov, s ktorými môžete v epercente pracovať záleží od variantu, ktorý si zakúpite. Maximálny počet účtovných jednotiek sa líši od 10 po 50, pričom v prípade záujmu o väčší počet ako 50 Vám vypracujeme individuálnu ponuku. V čase bezplatnej verzie (do konca septembra) je počet účtovných jednotiek neobmedzený a v prípade jednomesačného bezplatného obdobia záleží počet jednotiek od konkrétneho variantu. 

V prípade registrácie a zakúpenia epercenta je možné povoliť prístup neobmedzenému počtu užívateľov/zamestnancov, ktorých prácu usmerňujete a manažujete priradením práv k jednotlivým účtovným jednotkám. 

Aktualizácie a nové formuláre sú pridávané do epercenta automaticky a máte ich k dispozícii ihneď po prihlásení. Po uplynutí bezplatnej skúšobnej verzie si môžete zakúpiť licenciu s ročným prístupom do epercenta, ktorého cena je pevná a v prípade pridania nových formulárov a aktualizácií vám nevzniknú dodatočné poplatky. Cena sa môže zmeniť až po uplynutí zakúpeného ročného prístupu. Samozrejme, o všetkých zmenách cien a platobných podmienkach Vás budeme vopred informovať. 

O legislatívnych zmenách neinformujeme emailom. Legislatívne zmeny, ktoré priamo vplývajú na jednotlivé formuláre zapracúvame do epercenta tak, aby formuláre boli v každom čase v súlade s platnou legislatívou, tzn., že legislatívnu zmenu týkajúcu sa, napríklad, formulára pre výpočet nepeňažného príjmu, ktorá by bola účinná od 01.01.2021 zapracujeme do tohto formulára od 01.01.2021. O iných vybraných legislatívnych zmenách, ktoré priamo neovplyvňujú formuláre sa môžete dočítať na našom blogu alebo v novinkách.

Momentálne je import dát možný z účtovného systému POHODA, OMEGA a FIBU.

Celý postup krok po kroku nájdete priamo vo formulári po kliknutí na ikonu vytvoriť nový. Na zelenej lište v pravom hornom rohu sa zobrazí Import dát po jednotlivých softvéroch. Vyberte si Vami požadovaný a postupujte podľa podrobne rozpísaných krokov. Zaberie to naozaj len minutku, ale ušetrí veľa času keďže formuláre sa vám sami naplnia údajmi. 

Momentálne je import dát z POHODY a FIBU možný pri inventúrnom súpise majetku a záväzkov. Pri Tvorbe opravných položiek a podkladu k Záväzkom po splatnosti je možný import z účtovných programov FIBU, POHODA a OMEGA. Import dát sa snažíme maximalizovať do všetkých formulárov, kde sa len dá. Naším cieľom je však uľahčiť Vám prácu čo najviac, preto neustále pracujeme na nových formulároch a snažíme sa ich vylepšiť a zjednodušiť v čo najväčšej miere.

Najbežnejšou príčinou tohto problému je nekompatibilné nastavenie rozlíšenia obrazovky. Minimálne rozlíšenie obrazovky pre správne fungovanie systému epercento je 1366x768 pixelov (odporúčané rozlíšenie je 1920x1080 pixelov). V prípade, že ste sa stretli s takýmto problémom, skontrolujte v nastaveniach rozlíšenie obrazovky na Vašom PC podľa vyššie uvedených technických parametrov, prípadne je potrebné nastaviť lupu v používanom prehliadači na 100 %. Ak  problém naďalej pretrváva, neváhajte nás kontaktovať a spoločnými silami problém určite vyriešime.  
 

Výhody automatizovaných formulárov epercento

Nepotrebujete kalkulačku, nemusíte vytvárať tabuľky, vymýšľať vzorce a sledovať, či je všetko v súlade so zákonom. Náš systém to spraví za vás.

update-icon

Aktuálnosť

Naše formuláre priebežne aktualizujeme podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky.

time-icon

Čas

Čo vám v excelovských tabuľkách trvá hodinu, s našimi formulármi stihnete za 10 minút.

check-icon

Správnosť

Formuláre tvoria odborníci na audit a dane. Spĺňajú tak požiadavky každej daňovej kontroly.

personal-icon

Profesionalita

S našimi formulármi bude vaše účtovníctvo nielen efektívne, ale aj prehľadné a pekné.

support-icon

Podpora

Sme tu pre vás počas pracovných dní od 9:00 do 15:00. Prípadné problémy riešime väčšinou do 24h.

scalability-icon

Škálovateľnosť

Neustále pridávame nové formuláre a aktívne reagujeme na potreby a nápady predplatiteľov.

info-icon

Informácie

Súčasťou predplatného je mesačný špeciál s najdôležitejšími informáciami z oblasti daní, miezd a účtovníctva

online-icon

Online

S epercentom môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek vďaka jeho online riešeniu.

70%
úspora času
pri inventarizácii
30 dní
ZADARMO
pre všetkých užívateľov

Vyberte si plán podľa počtu klientov.

S každým plánom získate 24/7 prístup k plnej funkcionalite systému,
neobmedzený počet formulárov a podporu.

neobmedzený počet formulárov
úprava, duplikovanie, tlač aj export všetkých formulárov do PDF
prístup neobmedzeného počtu používateľov
mesačne
ročne green-arrow
S ročným plánom
získate 2 mesiace ZADARMO!

Základ

Do 10 klientov

148,50 €
99,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO
Odporúčame

Štandard

Do 30 klientov

298,50 €
199,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO

Prémium

Do 50 klientov

373,50 €
249,00 €
cena bez DPH
AKTIVOVAŤ
na 30 dní ZADARMO
ant pricelist