Potrebujete poradit? Napíšte nám na podpora@epercento.sk , alebo zavolajte na 0911 709 039 (prac.dni 09:00-15:00)

DOCHÁDZKOVÝ SYSTÉM

Komplexná evidencia pracovného času zamestnancov

Dochádzkový systém je pripravený ušetriť vám čas, nervy, aj peniaze. V prvom rade je jednoduchý na používanie, prehľadný, je online, obsahuje zautomatizované výpočty a formuláre a my ho neustále vylepšujeme. Je vhodný pre kohokoľvek, najmä však pre malé a stredné firmy (približne od 1 po 100 zamestnancov), ktoré si chcú zjednodušiť fungovanie a ktorých zamestnanci majú prístup k internetu. Evidencia dochádzky je totiž podľa Zákonníka práce povinná. Nie každá firma má však možnosť alebo záujem o veľké technologické riešenia zahŕňajúce čipové karty a podobne. Epercento vám ponúka online riešenie evidencie dochádzky vašich zamestnancov, bez potreby míňania financií na čipové karty, samotné zariadenia a inštaláciu.

O čom je dochádzkový systém? V prvom rade sa jedná o ucelený systém, do ktorého vstupujú zamestnanci online a sami si tak zaznamenávajú svoje príchody, odchody, evidujú dovolenku, návštevy lekára, služobné cesty, homeoffice a omnoho viac. Manažéri majú online prehľad o svojom tíme a taktiež vedia lepšie plánovať kapacity, keďže vidia aj dlhodobo plánované neprítomnosti.

Výhody online dochádzkového systému:

  • Online, jednoduchý na používanie, prehľadný
  • Obsahuje zautomatizované formuláre a výpočty
  • Skontroluje za vás počet čerpanej dovolenky, „P-čiek“ a pod.
  • Možnosť tvorby prehľadov a exportov
  • Slúži aj ako podklad pre mzdové účtovníctvo
  • Nie je potrebná inštalácia, a teda o nič neprídete ani v prípade poruchy PC
  • Je k dispozícií 24 hodín denne, z akéhokoľvek miesta, kde máte prístup k internetu

Obsahuje nasledovné moduly:

Kartotéka zamestnancov:
Je nenápadnou ale dôležitou súčasťou riešenia. Do kartotéky si ukladáte informácie o vašich zamestnancoch. Práve dôkladné vyplnenie informácií, ako základné údaje zamestnanca, pracovný čas, čas prestávky, dovolenka a iné, vám vo finále veľmi ušetria čas a pomôžu zautomatizovať ďalšie kroky.

Plán dochádzky
Systém automaticky natiahne údaje zadané z kartotéky zamestnanca. Následne si v pláne dochádzky môžete naplánovať pri jednotlivých zamestnancoch dovolenky, lekárske prehliadky, školenia a iné.

Mesačný výkaz dochádzky
Je Individuálnou dochádzkou každého zamestnanca. Údaje z Plánu dochádzky je možné importovať a následne zaznamenať zmeny podľa potreby. Systém následne vypočíta prípadné nadčasy, eviduje čerpanie dovolenky a iné. Formulár je možné vytlačiť v pdf. forme tak, aby spĺňal zákonné náležitosti. Vypĺňanie formulára je veľmi jednoduché a intuitívne.

Evidencia dochádzky
Predstavuje výslednú zostavu individuálnych dochádzok zamestnancov. Vo formulári už nie je potrebné ani možné nič meniť. Výsledná tlačová zostava je podkladom pre mzdové účtovníčky pri spracovaní mesačných miezd.

Online žiadanky
Čerešnička na dochádzkovej torte. Vďaka online žiadanke ušetríte papierovačky, znížite chybovosť a zjednodušíte život vašim personalistkám, manažérom aj zamestnancom. Prostredníctvom OŽ si zamestnanec necháva schvaľovať dovolenku, návštevy lekára, služobnú cestu a iné situácie, kedy nebude na pracovisku, jednoducho online. Žiada si to pár klikov. Nadriadený je o žiadanke upozornený aj emailovou notifikáciou. Jej potvrdenie si opäť žiada len pár sekúnd a pár klikov. Následne sa informácia o neprítomnosti zamestnanca uloží do jeho plánu dochádzky a je tak kedykoľvek k dispozícii k nahliadnutiu. O schválení, prípadne zamietnutí žiadanky sa zamestnanec dozvie emailovou notifikáciou

V prípade, že vaši zamestnanci nemajú v práci prístup k internetu, alebo len nie je nutnosť presnej evidencie príchodov a odchodov zamestnancov, odporúčame vám mini dochádzku .

Dochádzkový systém

Vyskúšajte dochádzkový zadarmo

zaregistrujte sa a vyskúšajte ako si môžete zjednodušiť a zrýchliť prácu

Prečítajte si Všeobecné obchodné podmienky a Pravidlá pre ochranu osobných údajov .

epercento
Pre lepší online zážitok používame súbory “cookies”. Vďaka nim presnejšie analyzujeme návštevnosť a prispôsobujeme používateľské nastavenia. Súhlasíte so spracovaním súvisiacich osobných údajov?
Vlastné nastavenia cookies

Nevyhnutné cookies

povolené

Nevyhnutné cookies sú potrebné pre fungovanie webu.


Ostatné cookies


Ostatné cookies sú cookies, ktoré sú používané predovšetkým za účelom zvýšenia užívateľského komfortu, ponúknutia reklamy podľa záujmov užívateľa, zostavovania anonymných štatistík o využívaní webstránky.

Viac informácií o cookies