Dochádzkový systém je pripravený ušetriť vám čas, nervy, aj peniaze. V prvom rade je jednoduchý na používanie, prehľadný, je online, obsahuje zautomatizované výpočty a formuláre a my ho neustále vylepšujeme. Je vhodný pre kohokoľvek, najmä však pre malé a stredné firmy (približne od 1 po 100 zamestnancov), ktoré si chcú zjednodušiť fungovanie a ktorých zamestnanci majú prístup k internetu. Evidencia dochádzky je totiž podľa Zákonníka práce povinná. Nie každá firma má však možnosť alebo záujem o veľké technologické riešenia zahŕňajúce čipové karty a podobne. Epercento vám ponúka online riešenie evidencie dochádzky vašich zamestnancov, bez potreby míňania financií na čipové karty, samotné zariadenia a inštaláciu.
O čom je dochádzkový systém? V prvom rade sa jedná o ucelený systém, do ktorého vstupujú zamestnanci online a sami si tak zaznamenávajú svoje príchody, odchody, evidujú dovolenku, návštevy lekára, služobné cesty, homeoffice a omnoho viac. Manažéri majú online prehľad o svojom tíme a taktiež vedia lepšie plánovať kapacity, keďže vidia aj dlhodobo plánované neprítomnosti.
Výhody online dochádzkového systému:
- Online, jednoduchý na používanie, prehľadný
- Obsahuje zautomatizované formuláre a výpočty
- Skontroluje za vás počet čerpanej dovolenky, „P-čiek“ a pod.
- Možnosť tvorby prehľadov a exportov
- Slúži aj ako podklad pre mzdové účtovníctvo
- Nie je potrebná inštalácia, a teda o nič neprídete ani v prípade poruchy PC
- Je k dispozícií 24 hodín denne, z akéhokoľvek miesta, kde máte prístup k internetu
Obsahuje nasledovné moduly:
Kartotéka zamestnancov:
Je nenápadnou ale dôležitou súčasťou riešenia. Do kartotéky si ukladáte informácie o vašich
zamestnancoch. Práve dôkladné vyplnenie informácií, ako základné údaje zamestnanca, pracovný
čas, čas prestávky, dovolenka a iné, vám vo finále veľmi ušetria čas a pomôžu zautomatizovať
ďalšie kroky.
Plán dochádzky
Systém automaticky natiahne údaje zadané z kartotéky zamestnanca. Následne si v pláne dochádzky
môžete naplánovať pri jednotlivých zamestnancoch dovolenky, lekárske prehliadky, školenia a iné.
Mesačný výkaz dochádzky
Je Individuálnou dochádzkou každého zamestnanca. Údaje z Plánu dochádzky je možné importovať a
následne zaznamenať zmeny podľa potreby. Systém následne vypočíta prípadné nadčasy, eviduje
čerpanie dovolenky a iné. Formulár je možné vytlačiť v pdf. forme tak, aby spĺňal zákonné
náležitosti. Vypĺňanie formulára je veľmi jednoduché a intuitívne.
Evidencia dochádzky
Predstavuje výslednú zostavu individuálnych dochádzok zamestnancov. Vo formulári už nie je
potrebné ani možné nič meniť. Výsledná tlačová zostava je podkladom pre mzdové účtovníčky pri
spracovaní mesačných miezd.
Online žiadanky
Čerešnička na dochádzkovej torte. Vďaka online žiadanke ušetríte papierovačky, znížite chybovosť
a zjednodušíte život vašim personalistkám, manažérom aj zamestnancom. Prostredníctvom OŽ si
zamestnanec necháva schvaľovať dovolenku, návštevy lekára, služobnú cestu a iné situácie, kedy
nebude na pracovisku, jednoducho online. Žiada si to pár klikov. Nadriadený je o žiadanke
upozornený aj emailovou notifikáciou. Jej potvrdenie si opäť žiada len pár sekúnd a pár klikov.
Následne sa informácia o neprítomnosti zamestnanca uloží do jeho plánu dochádzky a je tak
kedykoľvek k dispozícii k nahliadnutiu. O schválení, prípadne zamietnutí žiadanky sa zamestnanec
dozvie emailovou notifikáciou
V prípade, že vaši zamestnanci nemajú v práci prístup k internetu, alebo len nie je nutnosť presnej evidencie príchodov a odchodov zamestnancov, odporúčame vám mini dochádzku .